domingo, 1 de febrero de 2009

Sempre la mateixa Historia.

Per fi hem pogut tornar a entrenar junts, com encara marrax no te la TIME llesta per entrenar, hem sortit en les de mtb. Desde l'any passat que no entenavem junts i per unes histories o altres el meu germa no havia pogut entrenar garirebé res, cosa totalment contraria a mi, que entreno tots els dies sense falta. Doncs la sorpresa ha estat meva, quan desprès dels 30' he tingut que aixecar el peu del pedal, perque si no haguès sigut així no m'haguès tocat mes remei que pegar mitjà volta direcció casa. I és perque el meu germa continua estant dins del mon de la competició, no esta en plena forma, però tot i així avui m'ha tocat una altra PALLISSA com hem te acostumbrat sempre que surto amb ell.

3 comentarios:

Àlex Marrasé dijo...

Alex no digues veritats a mitjes, ja que jo oprto uns quants dies més de descans que tu, i tu portes una setmana després d'una altra de pallisses. Una altra cosa es el que "quien tuvo retuvo". Tu vas patir, però jo també i quan s'empinava la cosa, la diferencia que podia mantenir-te al pla, aquí desapareixia. Bueno tronk, mos parlem.

Àlex Marrasé dijo...

no et treigues merits que jo estaria arrosegantme en les teues condicions

Joan Mèlich Bonet dijo...

Sí alli estare. jordi me va dir k tb vindra.