viernes, 13 de febrero de 2009

S'ACABAT EL VENT?


Vaya merda quan he vist la roba estesa pel terra, el vent segueix fent de les seves. Però la sorpresa ha estat quan he sortit a la terrassa per recollir-la i he vist que no feia ni gota d'aire. Avui un dia de febrer espectacular a Tortosa per a sortir a rodar amb la de carretera.


La pitjor part de tot això es que continuo de baixa pel que fa a la bici des de la sortida del dimarts al matí amb Alex. Encara no puc fer res de res. Ahir al matí vaig intentar fer rodillo, però als pocs minuts hem vaig baixar de la bici ratllat i amb les llàgrimes asomant-se, no puc fer res. Vaya inici de temporada més fastuós que estic tenint. La meva intenció era anar a Alcanyís a provar-me aquest cap de setmana i el següent anar a la Marathon de l'Open d'Espanya, però "ir por ir" millor no hi vaig. Cada 2 setmanes m'estic plantejant la temporada, començo amb ganes i il·lusió, però als pocs dies torna la mala sort de les lesions i a parar de nou. A este pas no faré res. Es desesperant. Bueno no us desanimaré més.

Diumenge la social de Tortosa. Penseu en algún favorit per guanyar-la? Estaré a Mig-Camí per fer la foto-finish.

Fins llavors salutacions a tothom.

2 comentarios:

Àlex Marrasé dijo...

ets un ratllat!
si sapigueses la mala sort que te altra gent!
mira ivan, o lo d'ibon zugasti o la lesio de genoll meua de l'any passat.
aixo teu es questio de 1 semaneta mes.
aprofita a descansar i estar en HUGO que quan començaras carreres tindras ganes de parar

Sergi i Marc racing team dijo...

eii marra soc sergi de gandesa anims home que d'aqui dos dies estiras be i en ganes de trnar a pedalar res millorat
ens veiem