martes, 3 de febrero de 2009

HACIENDO RODILLO

Bon dia "compañeros a pie de puerto". Com van els vostres entrenaments? Els meus, simplement van. El meu entrenador (Sensei Sergio) m'ha enviat les dues properes setmanes de preparació. Podeu endevinar el que predomina?
EL RODILLO, i es que la meva manca de temps per poder sortir a fer hores es impressionant, i a sobre quan creia que tenia algun cap de setmana lliure, miro el calendari de guardies i pam!, una guardia de 24h per al proper dissabte, lo que comporta que el diumenge pel matí estarè desanimat, a part de cansat. Sabeu si fan algún campeonat provincial de rodillo? Perquè al pas que vaig sembla que m'estigue preparant per algo així. Bueno, pararè perquè me sembla que us estic animant a tots el rivals directes (jajajajaja).
Canviant de tema, he estat mirant els altres equips que es preparen per aquesta temporada i feu molt de goig tots amb les equipacions i les màquines: "Vaya Scott que porten els de Biciacción". Veig que aquest 2009 hi haura molt de colorido per les nostres terres. Ostres m'en acabo d'adonar que aquest any hi haura un bn pique dintre de l'equip Scotties, entre Enric, Jordi i Xavi. Pot ser guapo veure-ho des de fora.
Per cert, sabeu algo d'Amill? Fa molt de temps que no sé res d'ell. Se l'ha tragat la terra?
Be cracks, fins una altra, saludos de Marrax.

1 comentario:

Àlex Marrasé dijo...

jole vaig veure a la cursa de ciclocross de vinaros i crec que estaba pru fort.