martes, 15 de septiembre de 2009

A Peñiscola pero sense platja.

Aquest passat cap de setmana el duet dels germans Marrasé es desplaçaven a Peñíscola poble on tots dos han treballat com infermer i que els hi dona bon records.
El terreny per on es disputava la II marxa terres d'Irta, lloc d'entrenament de l'Àlex durant els 6 anys que fa que treballo a Peñíscola i alguns menys per al meu germà.
Circuit en forma de 8 en 40km per pistes molt ràpides i poc tècniques amb una trialera molt bonica amb grans vistes al mar.
De sortida controlada en mes 100 inscrits per davant 2 circuits un llarg i un curt. El llarg volta gran + petita, el curt solament volta gran.
Sortida controlada i pujada a Torre Badom on ja es fa la primera tria (i l'arrossegada per terra de Marrax durant la baixada hormigonada). Continua amb pista per la vora la platja fins la pujada a la Font d'en Canes, des del inici fins d'alt de la pujada vaig esta tirant fins que del grup de 4 (Marrax, Cugat, Caballé i Jo) es quedes algú. Arribant a la Font d'en Canes pego l'últim tiro i men vaig sol fins que m'agafen pel Mas del Senyor Marrax i Cugat, d'allí fins l'última pujada vaig tenir problemes en la roda del darrera i ja hem notava cansat per l'esforç fet durant tota la primera volta.
Ja en plena pujada al últim avituallament Cugat pega un tiro i Marrax s'en va a roda i jo ja hem quedo controlant distancies amb el 4º.
Ja a l'arribada hem diuen que ha guanyat Marrax 2º Cugat i jo 3º, per fi un podi desprès de tant de temps.
Al arribar me diuen que el company Amare que el divendres anterior havia fet el circuit en mi havia caigut i portava la cara com un mapa, però com deia un amic meu "caent se n'aprèn", ara Jordi ja en sap més.

Foto podio Àlex, Marrax i Jordi Amare (fent de Cugat).

Pròxima cursa Marxa Cervera ha veure si repeteixo resultat de l'any passat 1º.

2 comentarios:

Iknasi dijo...

Ei enhorabona figura al final sembla que s'acaba la ratxa de mala sort.

Ara si has de pujar a buscar copes primer pentinat una mica jeje.

Àlex Marrasé dijo...

es que me fa palo pelarme ara en lo fred que vindra