miércoles, 9 de septiembre de 2009

NOVES MOTIVACIONS

Fa temps que no escric res dels meus entrenaments i es que arribo tan fet pols de treballar que no tinc temps per a res i ademés a casa encara no tinc internet, així que tan sols puc escriure quan tinc una estona a les guardies.
De moment els entrenaments van evolucionant bastant bé, i ara, gràcies a l'apadrinament d'Hector Segarra de l'Esplai Ciclista.
Disposo de tecnologia punta per als entrenaments, ja que tinc un Power Tap SL+ amb tecnologia inhalàmbrica. Fa aproximadament una setmana que estic entrenant en watts de potencia. La veritat que és una nova manera d'entrenar, que hem dona la motivació que havia mig perdut. Això si, antes de començar a entrenar en potencia vaig estudiar-me un llibre on explica com has de fer-ho, ja que no es tan fàcil com instal.lar la maquinaria i possar-te a pedalejar. Ja us aniré passant informació a lo "Ibon Zugasti", si tinc temps.





Gracies a la colaboració de Training Peaks i el seu software per a la interpretació de les dades: Cycling Peaks, us aniré passant tota la informació i la meva evolució o decadencia, ja veurem.


Ara ens queden algunes curses/marxes per fer: Mora, Penyíscola, Cervera/Ager, Cantavieja, Calaf,... Tan sols me sap mal haver-me perdut la segona prova puntuable per a la Copa del Món de Prades, ja que no vaig poder canviar-me la guardia.

No hay comentarios: