domingo, 2 de agosto de 2009

PROGRESA ADECUADAMENTE

Bueno, continuarè afegint els entrenos que vaig fent aquests dies. Avui diumenge 2 d'agost no podrè fer res, ja que estic de guardia de 24h, així que serà un petit descans per a tornar a rependre els entrenaments dilluns.

Divendres 31 de juliol de 2009:

He sortit amb la BTT, i al igual que ahir dijous a les 15,30h, amb una calor asfixiant. Les sensacions d'avui han estat dolentissimes, mal de cap, les cames que a penes tenien força, sensació agoviant. Suposo que era condicionat per la calor i per les poques hores de son que portava, ja que he passat una mala nit despertant-me cada 2h aprox, ja que el xiquet estava constipat.

Bueno total, que avui hem tocava fer 2h de BTT amb senders tècnics, així que he fet per a qui ho conegui rutes per la zona de la Creu, Mas de Cuello i Font de la Gràcia: 1h40', 134ppm de mitja, desnivell acumulat 960m.





Dissabte 1 d'agost de 2009:

Mentre avui comença tothom les vacances i es pillen hores i hores a la carretera, jo he matinat per no agafar tanta calor com aquests dies atràs. Avui tocava 2h de carretera amb series progressives sense acavar a tope. El recorregut que he fet a estat pla, per la zona del Delta.
He anat per l'Aldea fins Amposta, i desde aquí pel camí vell fins la Ràpita. De tornada he circunvalat Amposta per fora direcció Vinallop. Mentre estava acavant les series per la circunvalació d'Amposta, m'ha vingut al cap el dia de la Cursa del Llop, que vaig fer tot aquest tram fins a Tortosa a fondo escapat i que no sé ni com ho vaig poder aguantar, ja que avui anava mort en pala. Total de la ruta: 1h57'; 62,7km; 32,4km/h; 133ppm de mitja i 168ppm de màxima.

1 comentario:

BTT PRADES dijo...

No pareu eh!!! venga cracks, que vagi molt bé!! ens veiem!!

e.martorell