domingo, 9 de agosto de 2009

Entrenos post vacacionals.

Despres del viatge a Montpellier en lo colega, hem trobo enfilan la última setmana de vacances intentan retornar al meu bon estat de forma d'abans dels campionats de espanya, que tan mal hem van anar, per tal d'afrontar en màxim de garanties el final de temporada amb les curses que queden.



Ahir disabte hem vaig donar un gust al cos i vaig sortir com a mi m'agrada mig plovent i exigintme un ritme continuo sense parar. per finalizar les 2:30h amb mitja de 32km/h

Avui diumenge hem tocaben 4h en grup en algun pique, però al final el temps s'ha reduit a 3h i el grup a Pep i Jo. He acabat bastant fotut de l'esquena i sobretot amb una ciatalgia, provacada al meu parèixer per la gran cantitat d'hores que vaig estar al volant durant el meu viatge de vacances. Al final 3:10h mitja de 32,5km/h.

Esta setmana que entrena es clau per al futur de la pròxima temporada i per afrontar la meva primera duatló, ja que a finals de setmana marxaré cap a Benicarló per fer el circuit.

No hay comentarios: