jueves, 13 de agosto de 2009

Demà Traiguera i jo en estes cames.

Desdels campionats de Catalunya que no aixeco el cap, desprès els cptos d'Espanya, més tard la caiguda pel gos i harà esta forma meua que no acabo de recuperar mai.
Avui tocaven 2h suaus i al final s'ha quedat en 1h patint molta calor i una desagradable sensació de pesades de cames, fatiga...
En aquests antecedents demà hem tocará fer tropecentes mil voltes al cirucit urbà de Traiguera a 100000km/h fins que aguanti.
Ja vos contaré però de moment les sensacions son de RISA.

5 comentarios:

Jose Juan dijo...

Animat que Traiguera es talisman per a tu. Demà vigila les caigudes i les semi escapades, ja que pot ser important fer unes cuantes voltes a tope per intentar alguna prima i agafar terreny per devant. Crec que si controles a Ivan serà una bona roda. Avant i canvi.
Per cert no tenia cobertura al movil.

Can Victor dijo...

A quina hora es la carrera de Traiguera???? Es la del circuit semiurbà?????

Bueno, si no mos veiem que vaigue bé

Cugat

Jose Juan dijo...

Cugat, ja tens la bici de carretera? Ja veig que vols anar a Traiguera a possar-te fort. Si vas que vagi bé, jo estaré recuperant-me de 48h de guardia.
Adéu mangantes!!!

Can Victor dijo...

Ja la tinc! Ja he fet alguna rutilla guapa i m'he fet alguna apretada i me trobo prou bé!

La de Traiguera no se a quina hora es i no sabia que la feien avui, i serà dificil que hi puga anar però me farie gracia.

Tu recuperat i ja mos veurem

Àlex Marrasé dijo...

la de traiguera es a les 16:30
en estar 1h abans sobra.
si vens ja m'emsenyaras la bici nova.