martes, 11 de agosto de 2009

CONTINUANT AMB LO DE SEMPRE

Avui dimarts 11 d'agost continuo sense poder sortir ha entrenar, i es que ara que semblava que portava una bona seguida, la feina s'em tira al damunt i hem desapareixen les hores d'entreno. Per si no fos poc, dimecres i dihous estic de guardia, lo que significa que començará el dimecres a les 8h i no tornaré a passar per casa fins al divendres a les 15h, si si, 56h seguides. Qui ho pot aguantar este tipo d'abusos que ens fan als sustituts. Això es una merda. De moment hem quedo castigat sense sortir.



L'últim entrenament realitzat va diumenge 9 d'agost de 2009: avui l'entrenament havia de consistir en 3h30' de rodatge suau. Com sortia de la guardia del dissabte, no arribaria a casa fins les 9h45', i com el meu germà no volia esperar-me vaig haver de sortir sol. La ruta escollida era prou plana. amb una transició al mig de pujada i aigua amunt prou suau. Vaig sortir de cara a Amposta fins arribar a Alcanar (tot pla i suau), rodant amb agilitat i amb el vent de costat. Un cop vaig aribar a Alcanar, pujada mantinguda a ritme del Remei fins arribar a Ulldecona on m'esperava la costa de parkin de les Moles. Allí vaig adelantar a un noi que anava més suau que portava una Canyon amb unes Obermayer. Després de coronar les Moles i direcció a la Senia, aquest noi hem va agafar, i vam estar parlant la resta de la sortida, ja que coincidiem amb la ruta, amb la diferencia que ell havia sortit de la Ràpita i jo de Tortosa. El seu nom és Ralph, d'uns 40 anys, ex-triatleta, participant a l'Ironman de Hawai i preparant-se per als propers campionats que es disputarn a BCN. Fa poc ha montat un gimnàs a BCN (on està vivint actualment) http://www.sanoaktiv.com/

A partir de la Senia vam anar fent relleus fins al kilòmetre 12 de la carretera que va al Mas de Barberans i després els 5 primers kilòmetres de baixada fins Tortosa. la resta suau i amb calma.

El total de la sortida van ser: 2h50'; 95km; 33km/h; 133ppm/159ppm; 95revx'


Ara fins divendres, si hem queden forces, no podré tornar a sortir.

No hay comentarios: