domingo, 14 de febrero de 2010

Social Tortosa.

Encara en les ppm un poc tocades vaig a fer la semicrónica al as de bastos.
Matí més que gelat en sortida a les 11:00h en algun gallito de corral dins del grup.



Foto de la sortida en el patrocinador de la regidoria d'esports de Tortosa

Sortida tranquila sense cap ensurt direcció eix de l'Ebre, d'allí en davant alguna acceleració per part de Handerklanders  de sempre. I giro a l'esquerra en busca de Prat de Compte, allí hem posso davant per poder preceure algún atac dels esperats (sabia que era el lloc per a l'escapada bona). Es produeixen un parell d'espolsades i a la 3º espolçada m'he quedo tallat dels escapats (alejo, ivan, font, iturat...) i d'aquí al final, la tónica de sempre, la gent fent l'imbècil, ningú tira, tots descontrolats i per davant tots ordenats es van passant en força i obrin camí.
Jo calculo que a pinell ens portaven 40".Al principi de Som 1' i d'allí al final i els he, vist.
Per part meua crec que no tinc que dir res més que ha sigut un bon entreno tot i la palissa de guardia que vaig tenir ahir (que no es excusa).



Foto dels últims metres, sense gas, després de la jornada que m'he currat.



La próxima setmana a la Canonja, ha veure si ens podem estrenar els 3 junts del equip.

1 comentario:

Jose Juan dijo...

Trobo que vas fotre un entrenaso. Se nota que estas fort, llastima que no vas saber llegir del tot bé la carrera i que practicament no vas tenir el suport de ningú.