domingo, 4 de octubre de 2009

EKIMOV

Desprès d'una guardia prou tranquil·la a Peñiscola, este matí he decidit sortir en la de carretera sobre les 11:15h. I de cami Aldover m'he trobat al mític Ekimov i hem fet la Volta a Coll de Som parlant i fent la peta.



Hem parlat de moltes coses, coses que no puc contar sobre la temporada 2010, ja que si recordeu Ekimov te contracte fins 2009 per l'ASTANA i l'any vinent estarà amb el RADIO SHAK de Lance Armstrong.

Ha sigut un plaer coincidir un día amb ell encara que fos a un ritme molt baix ja que avui era dels últims dies de la temporada que tinc que entrenar, ja que era ve el descans.

3 comentarios:

Administrador dijo...

Ja veig que no pares mai d'entrenar tu eh??!! que no començaves el descans.. jejeje.

e.martorell

Àlex Marrasé dijo...

si que ja he parat.
este dia sortia a suar una mica i mel vai trobar, pobre ja no es el que era.
aixo si la volta que jo la tinc en 35km/h de mitja en 1 port pel mig ell feia el port a 35km/h de mitja el demes ja ni meu vull pensar (quan competia).

Administrador dijo...

home, per això viu o vivia d'això no?? jjejej.

No res crack, ara a preparar la pròxima temporada!! a veure si ens veiem algun dia!!

e.martorell