miércoles, 20 de mayo de 2009

VOLVEMOS A LO DE SIEMPRE

Hola compañeros a pie de puerto. Ja feia temps queno escrivia res al blog per falta de temps, ja que he estat entrenant a tope (jajajajaja). Que va, la feina hem treu molt de temps, ja que no puc fer entrenos de més de 2h, a excepció dels caps de setmana.

Bé, com ja heu pogut anar seguint, el meu estat de forma va millorant paulatinament, però no al ritme que voldria. Tot i així no hem puc queixar, ja que amb la feinada que tinc, el mue tresor de fill i les poques hores que hi dedico, estic content, sort que tinc una bona renta dels altres anys.

De moment, la meva intenció es seguir com fins ara, no busco cap classificació general a cap lloc, sino que intento fer el màxim de curses, BTT o RUTA, per poder possar-me a un nivell acceptable. Ara com ja ha comentat el meu germà, el proper objectiu és la marxa de Traiguera, amb 140km per disputar, segur que serà duríssima, però allí estarem.

Després d'aquesta seguirem amb l'Open de Valencia i si pot ser amb les dues de la Cursa del Llop, però aixó ho anirem decidint sobre la marxa, ja que al tenir poc fondo, ho haurem de planificar lentament.

Per comentar-vos una mica els últims entrenos, us diré que hem vaig trovant poc a poc millor, rodo amb més força i a un bon ritme, però segueix sobrant-me un parell o tres de kilos, difícils de baixar si no faig hores. Tard o pronte ens afinarem per poder disputar millor les pujades i no ser un compañero a pie de puerto com estic sent fins ara.

Fins aviat, MANGANTES!!!

PD: pareix que la mala sort que perseguia a Alex, ara hem persegueix a mi. Espero que s'en vagi pronte este malot.

1 comentario:

Àlex Marrasé dijo...

pos com tingues la mateixa mala sort que he tingut jo no acabaras cap carrera hasta final de any.