lunes, 30 de marzo de 2009

Resaca pos adelantament d'hora.

Desprès d'un fin de setmana passat per aigua, faig valoració i no me mullat cap dia.
El disabte vaig sortir en mun germà per la via verda i no rès ni una gota.

I el diumenge en la marxa en final a CARO (al final va ser al caragol, per mal temps) tampoc ens va ploure, però si que ens vam mullar un poc de l'aigua que hi havia a terra.
La marxa va estar poc lluida per culpa del temps, ja que casi 50 corredors es van RAJAR pel fred i l'agua, i no van acudir desprès d'haver pagat els 30 € (que ja ho valien). El recorregut molt guapo, les vistes guapissimes y el final impressionant. Espero que l'any vinent puguem repetir pero en més participants.

Pel que fa a la meva participació, per fi acabo una cursa desprès de 3 FRAUDES. El resum del que portem de temporada: 5 curses totals he acabat les 2 de carretera, no se com agafarmeu.

La marxa molt tranquila desde l'inici, ja que fins d'alt de Som vaig estar encapçalant el pilot i pels tobogans de Rasquera era Escola que prenía més protgonisme i així turnans el encapçalament del grup principal, anul·lant totes els intents d'escapada. En algún blog aquest matí he llegit alguns comentaris en els que afirmen que jo vaig voler escaparme no se quan, en cap moment ho vaig intentar fins ven amunt de la pujada a Caro, simplement tiraba sense mirar atras, com feia Escola.
Pel que fa a la pujada desde ven inici vaig apretar un poc i ja ens vam quedar els 5-6 que vam fer quasi tota l'ascenció junts, això si en alguns intents de pistoleta d'aigua per escaparmos, pero no rès ja que el vent feia molt de canguelo.


Al final arribada apretada al Caragol amb Jo mateix tirant d'Escola quan ja portavem 30" escapats. I a tocar de meta Escola em passa de roda i guanya "no sabia on estava meta" va comentar.
Ja a l'arribada la sorpressa més gran del dia MARRAX i AMARE grabantme en video i fent fotos de la cursa i sobretot animantme, GRÀCIES "compañeros hasta pie de puerto"

Resultat final 2º 3:45h mitja quasi de 31km/h 148ppm de mitja 184ppm de màxima, en definitiva un bon entreno.

7 comentarios:

JORDI RUBIO COMPTE dijo...

Hola Alex, crec m'has llegit a mi! La veritat és que a Miravet tenia ganes de provar i em van faltar excuses, jijijj!!!
La marxa va estar de pm. Tant de bo l'any vinent es pugui arribar a dalt i siguem més penya!
Sort aquest any amb el BTT!

Jordi dijo...

hay estamos Alex,per a triunfar fa falta força, sacrifici i algo de sort. A tu sol et faltava sort, el diumenge segur que marcarà un punt d'inflexió cap a bé, ja veràs com a partir d'ara anirà tot com ha d'anar.

Llàstima que a les demés segur que coincidim, que vere't disputar un final aixi mola i molt.

A treballar crack!

Sergi i Marc racing team dijo...

Ei Alex que tal espero que be.
Que vindreu a Flix, ja dies que no vos vec per estes carreres.
Salut

Sergi!

Àlex Marrasé dijo...

jordi tu ho vas intentar hasta la sacietat, si t'hagueses reservat per al port hagueses fet dels 5 primers segur.

Can Victor dijo...

Enhora bona Àlex!

Cugat

Alfonso dijo...

Hey!!! I jo que? que al final vareu arribar 3 i no 2.
La meva excusa... pues fallo del desviador a 100 mts de meta. jo sí, i al igual que tothom, sabíem que acabava al caragol.
Ens ho vam passar bé, i al davant gent de casa. Per cert Alex, vas estar el més fort del dia amb diferència, llastima que Miquel és gat vell i sempre ho fa igual, guarda la traca per al final, nosaltres sóm massa impulsius.
Salutacions i bones pasqües.
Per cert, plantejat el pas a la carretera, com a mínim provar una temporadeta.

Àlex Marrasé dijo...

Alfonso si que es veritat que tu no vas parar d'intentar-ho pero que s'ha defer la cosa era fer un bon entranament, llastima que per al record sempre es bonic dir "he guanyat".
la carretera esta be per entrenar pero de moment prefereixo competir en mtb.
ens veiem a racons de la conca?