sábado, 8 de agosto de 2009

RETORNANT AL CAMÍ

Bueno amics, ara ja feia dies que no us possava el meu diari d'entrenaments, però com ja vaig comentar es cosa difícil poder-ho fer seguit. Avui dissabte 8 d'agost estic de guardia i per això disposso d'un poc més de temps. Començaré al reves del divendres fins al dilluns, així ho recordaré millor.

-Divendres 7 d'agost de 2009: avui he fet la volta a Som començant per Tivenys, ja que m'apetia fer-ho per aquest cantó i com he vist que no feia vent, m'anava millor així. Havia de fer series de manera que aprofitaria la carretera de tornada desde Benifallet per fer-les. He anat bastant tranquil fins a peu de Som i he començat a un ritmet bó, anant de peus, i llavors ja he anat mantenint-lo fins coronar. En la tonteria he pujata més fort del que volia i he arribat dalt un poc fet pols. Per a colmo he vist que començava a fer vent, per lo que la tornada per l'eix de l'Ebre seria un poc pestos. Tot i que he tingut bastant vent de cara he fet les series, finalitzant l'última a la pujada d'Aldover. D'allí fins al final he anat tranquil. Total: 1h46'; 54,6km; 31,5km/h; 93revx'; 130ppm/164ppm. Les sensacions millor que els últims dies, sense tenir la pajara tant rara que tenia al final.

-Dijous 6 d'agost de 2009: avui la intenció era fer 2h de tranquis i per pla, així que he decidit anar fins l'Ampolla i tornar de tranquis, però quan he arribat a l'Aldea, bufaba el vent de costat i m'he animat anant amb desarrollo de manera que he arribat amb 39', i la tornada m'ha costat 37', per lo que he acabat rodant 22' més molt tranquil fins Bítem. Total: 1h38'; 55,2km; 33,9km/h: 92revx'; 131ppm/159ppm. Van millorant les sensacions.

-Dimecres 5 d'agost de 2009: avui la ruta ha estat un poc més llarga. He anat per la carretera de la Miliana fins Ulldecona, Alcanar, l'Aldea i Tortosa, tenint el vent un poc en contra fins l'Aldea. Destacar que a l'altura d'Amposta les cames les tenia mortes, com quan agafes una pàjara i no pots ni moure el més mínim dels desarrollos. Suposo que deu ser tot pel refredat que porto desde fa uns dies. Total, que havia de fer series i no he tingut forces pa res:2h45'; 86,5km; 31,5km/h; 91revx' ;125ppm/157ppm

-Dimarts 4 d'agost de 2009: avui la ruta ha estat pujar a la Senia i tornar pel Mas de Barberans, una de les meves preferides. Les sensacions al principi bé, amb les series amb força i ganes. Només he anat malament després de parar a possar aigua al Mas. A partir de llavors he anat com en una pàjara, sense força a les cames ni cadencia ni res. Una sensació de buidor total. M'he trobat a Alex a la rotonda del Pont Nou i sort que m'he possat a roda seva a falta d'1km per arribar a casa, se m'ha fet etern. Total: 2h9'; 67,7km; 31,4km/h; 97revx'; 125ppm/166ppm.

No hay comentarios: