martes, 14 de abril de 2009

SANTA BARBARA TEAM

Avui segons la pauta de Sergio, l'entenador personal de m'un germà i meu, hem tocaba fer 3h suau. Pel de matí m'arrivat un sms en el que hem deien que avui hi havia grupeta (Vicent, Xavi, Julian i C&A, al final Batiste no ha vingut igual que Cugat i Caballé). Així doncs desprès de dinar camí a Sta Barbara. De primeres ja sabia que apretarien i he decidit no anar davant en cap moment, però la tentació m'ha pogut pujant a la Senia i he donat un relleu d'estos guapos, desprès algún suau de cara al Mas de Barberans i ja arrivan al Mas ja he vist que no era el dia d'apretar i he desistit, molt al meu pesar, perque estan molt forts i hagues xalat molt.



Tot i així encara me apretat al final de les Bruixes. I ja quasi final per mi. Els locos de Sta Barbara encara han tornat cap a la Senia, jo ja cap a la Miliana i finalment a casa on hem tocaba sessió de gimnàs.

Al final 3:15h 110km 134ppm de mitjà.

FINS EL PRÒXIM DIMARTS

3 comentarios:

Jordi dijo...

ay mangante, que estàs com un toro, menos mal que no vindràs a Flix, que si no me doblaries! Mos parlem borracho

Àlex Marrasé dijo...

que va! si ultimament m'arrastro una animalada. no vaig a flix per no fer el ridicul que per aqui me conneixen massa. avant i canvi

Can Victor dijo...

Dimart vinent, no fallaré!!!
a les 4h a Santa Bárbara ens veurem

Salut a tots

Cugat